02 January 2011

AKAN DATANG FEBRUARI 2011

Aku dah sekarang ngah bz menulis cerita terbaru utk pembaca kat blog aku ni..
ada dua cerita yg sedang tekun ditulisku..
kalau tak de aral merlintang..pada awal bulan februari cerita tersebut akan di publishkan..

1) "Cashier"

2) "Aku Kan Ada..."


cerita "Cashier" bakal di siarkan pada awal bulan februari ni..

cerita "Aku Kan Ada..." juga akan di siarkan pada bulan februari.. cuma cerita ini akan disiarkan secara bersiri atau part demi part, episod demi episod..

kalo korang nak tahu lebih lanjut lagi cerita ni..
aku akan siarkan sipnopsis bagi cerita ini pada pertengahan bulan jan nanti..

tunggu jela k

3 comments: