20 March 2011

Cashier ~part9~

pintu rumah ku kunci. sepi betul ketika ku masuk ke dalam rumah. tiada orang. sunyi. ketika aku ingin melangkah ke dalam bilik. khuzaimie keluar dari biliknya. khuzaimie hanya berboxer ketat,dan rambutnya agak kusut seperti orang baru bangun tidur. aku agak terkejut melihat bonjolan besar membengkok ke kiri di boxernya. memang padanlah dengan bentuk badan khuzaimie, saiz zakarnya begitu besar berbanding dariku.

"ini bang kunci kereta, terima kasih"kataku sambil menghulurkan kunci keretanya
"oh ok"kata khuzaimie sambil mengaru-garu badannya
"abang belum tidur lagi ke?"
"dah tidur,tapi terjaga, nak minum air"katanya lalu meraba zakarnya
"erm k la,jan masuk tidur dulu k"kataku lalu berjalan masuk ke dalam bilikku

kerja ku pada hari ini begitu lancar,tidak ramai pelangan yang datang ke pasaraya ini.
segalanya bertambah baik bila duit ku tidak ada yang short. aku menunggu khuzaimie di sebelah keretanya.

"lama tunggu?"tanya khuzaimie
"tak la"kataku

sejak hari itu, aku dan khuzaimie bertambah rapat. hari-hari aku menaiki kereta khuzaimie untuk ke tempat kerja.
dengan itu aku dapat berjimat. tapi aku kadang-kadang berasa segan dengan khuzaimie. menumpang keretanya tanpa membyar duit minyak.
mungkin bila aku menerima gaji ku yang pertama esok, aku akan memberi khuzaimie sedikit duit sebagai duit minyak ketika menumpang keretanya.

esok aku akan bercuti.hari ini aku tidak menaiki kereta khuzaimie,kerana khuzaimie ada mesyuarat pada sebelah petang.
aku menanti bas seperti dahulu.sudah lama ku tidak bertemu dengan redzwan.sejak aku menaiki kereta khuzaimie untuk ke tempat kerja.aku tidak lagi menaiki bas.

"eh,jan lama tak jumpa."tegur redzwan ketika duduk di sebelahku.
"aku tumpang budak rumah aku pergi kerja sekarang"kataku
"patutlah lama dah tak nampak,rupanya kau dah tak nak naik bas buruk aku ni lagi"kata redzwan
"adehh apala kau ni,dah orang nak tumpangkan aku,aku naik jela."kataku
"yela.kalau aku ni ada kereta,mesti kau naik kan"kata redzwan sambil tertunduk
"wei kau kenapa ni?aduhh janganlah macam ni."kataku lalu memeluk bahunya
redzwan membisu. aku cukup pelik melihat sikapnya. jika dahulu redzwan tidak bersikap begini,tapi kini dia sudah berubah.
"esok aku tak keje,kalau kau free,boleh kita lepak sama-sama nanti"pujuk aku
"betul ke ni?"tanya redzwan
"ye,wei esok main bowling nak?dah lama dah aku tak main bowling"ajak aku
"ok gak tu,tapi aku tak pandaila main bowling ni"redzwan merendah diri
"nanti aku ajarlah"kataku

malam ini begitu dingin,sunyi juga kurasakan. kawan-kawanku yang lain semuanya sibuk dengan urusan masing-masing. jika mereka lapang,ingin aku mengahbiskan waktu malam ku dengan mereka. aku ingin berjumpa dengan yati malam ini,namun aku tidak mempunyai kemudahan pengangkutan.
aku malu untuk meminjam kereta khuzaimie. begitu juga dengan kawan-kawanku yang lain. kerana mereka tidak pernah meminjam dari ku apa-apa pun.

khuzaimie melangkah keluar ke ruang tamu. melihat ijan yang sedang mengelamun di beranda rumah. kain pelikat yang dipakainya di ikat kemas bagi tidak longgar.
khuzaimie melihat ijan yang tidak berbaju itu dengan tekun. nyata anak muda itu tidak sedar akan kehadiran khuzaimie yang berdiri di belakangnya.
bagi khuzaimie anak muda yang berdiri di hadapanya ini,begitu sempurna di matanya. ijan yang tidak berbaju dan hanya berseluar pendek itu tekun mengelamun sambil menghembuskan asap rokok.

"tak keluar ke malam ni?"pertanyaan khuzaimie mematikan lamunanku
"tak bang."jawabku
"tak jumpa awek ke?"soal khuzaimie sambil menghampiri aku
"saya mana ade awek"kataku
"tak yah kau nak tipu aku la,aku tau kau kapel dengan yati.semua orang nampak kau rapat dengan dia"kata khuzaimie
aku terdiam.lalu memandang jauh ke arah ibu kotaraya.
"budak handsome macam kau ni memang senang nak dapat awek"tambah khuzaimie ketika bersandar di dinding beranda.
"ade-ade je ar abang ni"kataku yang mula mengigil kesejukan.
"sejuk-sejuk ni yang kau duduk luar ni buat apa?dah la tak pakai baju, nak tayang body kat orang yang lalu lalang kat bawah ni ke?"tanya khuzaimie sambil tersenyum
"saje je bang.maklum la body tegap macam saya ni mestilah kene tayang kat awek-awek baru ramai yang cair nanti."kataku dalam nada berlagak
"hehe buat yang sangkut semua makcik-makcik tua baru kau tau"khuzaimie ketawa
"yang tu lagi bagus bang.dapat saya sugar mumy hehe"
"kalo yang sangkut lelaki-lelaki yang tua lak.haha"
"dapat sugar dady hehe"kataku lalu tergelak.

suasana makin dingin dan sepi. jam berbunyi 2 kali.sudah pukul 2 pagi. suasan makin sejuk bila angin kota yang bertiup semakin sejuk melanggar tubuhku.
zakarku mula memberi reaksi,seolah-olah kedinginan malam ini berjaya mengejutkannya daripada tidur yang panjang.

"kenapa dah stim ke?"tegur khuzaimie seolah-olah perasan aku meraba zakarku.
"hehe biasalah sejuk-sejuk nila adik ni aktif hahaha"aku mula ketawa besar
"haha samalah kita,dah sejuk-sejuk ni,adik ni nak je cari teman yg leh hangatkan dia"kata khuzaimie

aku terpandang pada bonjolan yang memanjang di kain pelikat khuzaimie.

"woo panjangnye hehe"tegurku
"haha ni baru sikit ni"khuzaimie tersenyum
"nak masuk dalam ar,sejuk ni"kataku lalu melangkah masuk ke dalam rumah dan menghidupkan suis tv
"nak tengok cite apa malam-malam ni?"tanya khuzaimie yang duduk di sofa.
"layan dvd ar."kataku membuka almari bawah tv tempat tersimpan dvd dan vcd
"abang nak tengok cerita apa?"tanyaku ketika memandang khuzaimie
"tak kisah la"kata khuzaimie lalu mengangkat kaki kanannya ke atas sofa. aku sedikit terkejut apabila melihat jelas batang zakar khuzaimie yang sedang mengeras di balik kain pelikatnya.panjang seperti belut dan besar.
"ok,kita tengok cerita seramla"kataku lalu memasang dvd ke dalam dvd player. mungkin khuzaimie tidak perasan bahawa aku terpandang batang koneknya itu.

~bersambung~

17 March 2011

Cashier ~part 8~

bas akhirnya bergerak perlahan. agak panas dan rimas ku rasakan berhmipit-himpit di dalam bas. walaupun bas ini ada penghawa dingin,namun suasana hangat tetap ku rasa dalam ke adaan sesak seperti ikan sardin.
sesekali redzwan memelukku ketika bas mengambil selekoh atau berhenti menurunkan penumpang.
tiba-tiba bibir redzwan melekat di pipiku ketika bas berhenti mengejut di lampu isyarat.

"sorry tercium lak hehe" kata redzwan sambil tersengeh
"batal air sembahyang aku taw haha"gurau aku

bas bergerak mula bergerak laju. sesekali badan redzwan bergesel ke badanku.
ketika bas mengambil selekoh,sekali lagi badan redzwan menghempap badanku.
tangan ku dapat merasakan objek keras dalam seluar redzwan yang bertindih ke tangaku.
dadaku berdebar terkejut.dalam tempoh itu juga ku dapat rasakan objek tersebut mengembang dan berdenyut
berkali-kali.aku menatap muka redzwan tajam.redzwan pula berdiam diri seolah-olah tiada apa yang pelik berlaku.

seluar dan bajuku di sidai di ampaian baju di dalam bilikku. dengan hanya berboxer longgar aku berjalan ke dapur sambil membawa sebungkus mee segera.
air yang hangat mendidih ku curahkan ke dalam mangkuk yang berisi mee segera. aku memetik suis kipas dan kemudian duduk di ruang tamu berhadapan dengan tv.
garfu yang dilingkari mee segera itu ku tiup perlahan-lahan bagi menyejukan mee segera itu. aku tersentak seketika apabila pintu rumah terbuka.

"baru balik ke bang?"tanya ku bila melihat khuzaimie masuk ke dalam rumah sambil membuka butang bajunyua.
"kau balik tadi naik apa?"tanya khuzaimie
"naik bas la"kataku
"aku suruh kau tunggu aku kan,kita balik sama-sama kan. kenapa kau boleh naik bas pula?"nada khuzaimie seolah-olah tidak puas hati
"saya lupa lah bang"kataku
"esok keje jan naik dengan abang"
"ye"
"balik keje pun naik dengan abang sekali"
"ye"jawab ku sepatah

khuzaimie kemudianya berjalan masuk ke dalam biliknya. aku betul-betul terlupa tadi untuk pulang bersama-sama dengan khuzaimie.

malam itu aku pergi ke cyber cafe untuk online.sudah lama aku tidak online untuk menyemak dan memperbaharui status ku di facebook.
hampir sejam masa ku dihabiskan di cyber cafe. akhirnya telefon bimbitku berdering. panggilan dari yati.

"hi awak buat apa tu?"suara manis yati menyapa ku di hujung talian
"hi,erm online je"kataku
"awak dah makan?"tanya yati
"dah,awak buat apa lak?dah makan ke?"soalku
"dah tadi.saya baru je habis kerja."kata yati yang bekerja di waktu malam.
"awak free tak?jom jumpa"ajak aku
"boleh,nak jumpa kat mana?"tanya yati
"ikut awak la"

aku pulang ke rumah. dalam fikiranku memikirkan kmbli tantang perlawaanku untuk berjumpa dengan yati.
bagaimana aku ingin berjumpa dngan dia pada lewat malam ini. aku tidak mempunyai pengangkutan untuk ke tmpat yati.

"abang buat apa?"tanyaku ke tika melihat khuzaimie sedang baring di sofa sambil meononton tv
"tengok tv la"katanya
"tak keluar ke?"tanyaku lalu duduk di hujung sofa tempat dia berbaring
"malas,esok nak bangun pagi nak pergi kerja"katanya lalu duduk
"ermm abang,boleh mintak tolong tak?"pinta ku sambil membuat muka seposen.
"tolong apa?"tanya khuzaimie sambil mngankat keningnya
"boleh pinjam kereta tak?saya nak keluar kejap"kataku
"keluar mana?"
"nak jumpa kawan"
"pukul berapa kau nak balik?"
"tak lama,jumpa sekejap je"
khuzaimie terdiam seketika.aku mula berpeluh dingin

akhirnya khuzaimie berdiri dan berjalan masuk ke dalam biliknya dan keluar bersama kunci kereta di tangannya.

"nah, balik cepat.esok kau nak kerja.nanti tak bangun lak nanti"kata khuzaimie lalu menghulurkan kunci kereta ke arahku
"baik bang.terima kasih ye"kataku lalu mengambil kunci kereta.

kereta proton iswara putih milik khuzaimie ku pandu perlahan. aku tidak sabar untuk berjumpa dengan yati.
aku memberhentikan kereta di busstop. kelibat yati muncul dari kegelapan malam di belakang busstop. kemudian masuk ke dalam kereta.

"saya hantar awak balik rumah ye"kataku
"ok"jawab yati sambil mengukirkan senyumn manis
"tapi sebelum tu,kita pergi minum dulu boleh?"tanyaku
"ikut awak lah. saya ok je"kata yati

malam itu aku habiskan bersama yati. begitu seronok sekali. pelbagai cerita di kongsi. dalam waktu itu juga aku dapat mengenalinya dengan lebih rapat lagi.
tepat jam 2 pagi aku menghantar yati pulang ke rumah.

"terima kasih wak sebab belanja saya minum tadi"kata yati sambil membuka tali pingang keledar
"terima kasih gak sebab sudi temankan saya"kataku
"awak baik dengan saya."kata yati
"awak pun baik dengan saya"kataku
"dah lewat ni,saya naik atas dulu ye"kata yati.
"baik,ermm awak"
"ye nape?"tanya yati pelik
"terima kasih ye"kataku sambil memegang tangan yati.
"awak.."
"awak nampak cantik malam ni"kataku yang mula mengatal
"ada-ada jela awak ni"kata yati yang mula malu
"serius,saya suka cara awak.seronok dapat mengenali awak"kataku sambil meramas-ramas tangan yati
"awak pun baik dengan saya"kata yati
aku tersenyum sambil memandang yati.yati juga tersenyum malu melihatku.

"awak saya nak balik rumah ni"kata yati
"ok"lalu tangan yati ku kuncup
yati tertunduk malu. pipi yati ku cium. yati membalas dngan mencium pipiku. kemudian dengan segera yati keluar dari kereta.
aku seronok bila yati mncium pipiku. aku melambai-lambai ke arah yati dan lalu memandu kereta pulang ke rumah.

pintu rumah ku kunci. sepi betul ketika ku masuk ke dalam rumah. tiada orang. sunyi. ketika aku ingin melangkah ke dalam bilik. khuzaimie keluar dari biliknya. khuzaimie hanya berboxer ketat,dan rambutnya agak kusut seperti orang baru bangun tidur. aku agak terkejut melihat bonjolan besar membengkok ke kiri di boxernya. memang padanlah dengan bentuk badan khuzaimie, saiz zakarnya begitu besar berbanding dariku.

"ini bang kunci kereta, terima kasih"kataku sambil menghulurkan kunci keretanya
"oh ok"kata khuzaimie sambil mengaru-garu badannya
"abang belum tidur lagi ke?"
"dah tidur,tapi terjaga, nak minum air"katanya lalu meraba zakarnya
"erm k la,jan masuk tidur dulu k"kataku lalu berjalan masuk ke dalam bilikku

~bersambung~

06 March 2011

Cashier ~part 7~

Aku terus menghisap batang zakarnya. Rasa tawar dan sedikit masin bila air mazi yang mengalir keluar tertelan ke dalam tekakku. Amat geli kurasakan.farihin menekan-nekan batang zakarnya ke anak tekakku. Peluh membasahi mata dan mukaku.tiba-tiba peha farihin mengejang.serentak itu rongga tekakku dibasahi cecair berlendir yang hangat dan banyak.aku tersedak.air mani mengalir di tepi mulutku. Farihin mencium mulutku dan menjilat sisa air mani.aku terkejut bila farihin menciumku.

Aku menahan bas yang berhenti di busstop. Aku meneguk air tin 100plus. Aku kumur-kumurkan mulutku bagi membuang rasa sisa air mani farihin. Begitu jijik dan meloyakan tekak. Tak ku sangka farihin bersikap begitu. mengambil kesempatan ke atasku. Tapi bila ingat kembali tentang masalah yang ku alami. Aku relakan sahaja tindakan farihin tadi.

“kenapa ni?macam marah je?”tanya redzwan
“barua punya supervisor.dia buat taik lak dengan aku”kataku dalam keadaan marah
“la kenapa ni?sabar bro”kata redzwan
“menyesal aku kerja kat sini.!”runggutku
“cuba cerita apa yang dah jadi kat aku”kata redzwan lalu memeluk bahuku
“tak pela. Malas aku nak ingat balik”kataku lalu bersandar di kerusi bas.
“macam tu pula?sukati kau la”kata redzwan

Mata redzwan tertangkap ke arah cairan pekat dan putih di seluar ijan. Redzwan mengesat sedikit cecair itu. Berlendir dan berbau

“kau melancap ke?”tanya redzwan
“bila masa pulak?adoii kau ni”balasku
“habis ni apa ni?macam air mani je ni”kata redzwan
Aku terkejut. Aku lihat sisa cairan tadi yang melekat di seluarku. Air mani farihin. Hampir kering.
“biasalah,macamlah kau tak pernah melancap ar”kataku slumber
“patutlah duit kau boleh selalu ‘short’, asyik melancap je waktu bekerja haha”gelak redzwan
Redzwan kemudiaannya menjilat jarinya yang ada sisa air mani farihin tadi.aku terkejut
“kau jilat ke?isyhh geli aku ar kau ni”kataku
“ala, aku kalau melancap pon memang suka telan air mani sendiri. Best doh. Kau try la”kata redzwan dengan slumber
“nak termuntah ade ar. Geli nye aku”kataku
“kau belum cuba belum tau”kata redzwan
“lain ar kau. Sebab kau tu gay!”kataku
Redzwan hanya tersenyum.bas berhenti di apartmentku. Aku turun dan berjalan kaki lambat ke rumahku.

Setiba di rumah. Aku menanggalkan baju dan seluarku lalu ku rendam di dalam baldi. Jijik rasanya bila dapat tahu pakaianku terkena sisa air mani farihin.

Telefon bimbit milik Khuzaimie berdering. Panggilan masuk dari farihin.

“hello”
“hello wei budak tu dah balik rumah?”tanya farihin
“dah kenapa?”tanya khuzaimie
“akhirnya dapat gak aku makan dia tadi haha”tawa farihin
“sial je.bukan nak ajak aku sekali”kata khuzaimie
“kau tu serumah dengan dia,lagi senang nak dapat”kata farihin
“pale otak kau,cakap memang ar senang. Dia tu tengok je ‘innocent’ tapi ganas gila babi. Bulan lepas dia belasah sorang budak rumah ni hampir mati budak tu kene doh”kata khuzaimie
“hahaha penakut rupanya kau ni”ejek farihin
“bukan takut ar.lagipon aku tak nak dia kecoh kat budak-budak rumah ni yang aku gay.”kata khuzaimie.
“what everla. Sedap siot layan budak tu. Muka boleh tahan. Isap pon pandai. lancar je”
“b*bi ni wat aku geram ar.!”
“yang penting aku puas malam ni.hahaha k ar. Aku nak tidur ni. bye”kata farihin lalu mematikan panggilan.

Pintu bilik ku diketuk perlahan berkali-kali. aku segera membuka pintu bilikku,agak terkejut bila Khuzaimie berdiri tersenyum memandangku.
"ada ape bang?"tanyaku
"nak pergi kerja ke?"tanya khuzaimie
"yela. hari ni saya masuk kerja pagi."jawabku
"semalamkan kau kerja clossing,kenapa lak hari ni kau masuk opening?"tanya khuzaimie
"tak tau, en. farihin suruh saya masuk pagi hari ni"kataku sambil memakai baju t-shirt hitam.
"oo kalau macam tu jom naik dengan aku sekali la. aku pun nak pergi kerja ni"kata khuzaimie

bila difikirkan kembali,tidak sanggup untuk aku datang bekerja pada hari ini.
letih yang kurasakan masih belum hilang sepenuhnya. ditambahkan lagi dengan kejadian semalam.benar-benar membuatkan semangatku luntur untuk bekerja.
di dalam kereta,khuzaimie tidak banyak berbual denganku. aku pula hilang mood untuk berbual dengan sesiapa buat masa ini.

"jan balik pukul berapa?"tanya khuzaimie ketika memberhentikan kereta.
"habis kerja,saya balik ar"jawabku sambil membuka pintu kereta
"aku tau lah,tapi kau habis kerja pukul berapa?"soal khuzaimie
"dalam pukul 5"balasku
"kalau macam tu,kau balik dengan aku sekali lah.aku habis kerja pukul 5 gak.kau tunggu aku kat main entrance nanti"pesan khuzaimie

aku melangkah kaki ke bilik lokar. aku menyarung baju uniform. aku semburkan sedikit minyak wangi ke badanku.
seorang pekerja masuk ke dalam bilik lokar. dia kemudiannya tersenyum melihatku. aku membalas semula senyumannya.
setelah rambutku rapikan, aku keluar dan menuju ke bilik lelaki yang melakukan perkara sumbang kepadaku malam tadi.

"awak ijan kan?"tanya encik arif
"ye"jawabku pelik melihat encik arif di pejabat encik farihin
"minggu ni encik farihin kerja shift malam jadi saya pula bkerja di shift pagi.mulai hari ini,awak akan bekerja dengan saya selama seminggu di shift pagi.ok?"
"ok encik"jawabku sambil tersenyum

bermula pada pukul 10 pagi aku memulakan tugasku sebagai cashier sehingga pukul 5 petang. hari ini dan minggu ini yati pula bekerja di shift malam.
jadi aku hanya berkesempatan untuk berjumpa dengannya sekejap sahaja, itu pun ketika waktu pertukaran shift staff.

dadaku berdebar-debar ketika aku membawa bekas duit ke pejabat encik farihin. encik arif sedang menantiku. aku mengetuk pintu beberapa kali.
setelah diberi kebenaran masuk,pintu bilik ku kunci. aku meletakan bekas duit di hadapan encik arif.

"macam biasa,bagi saya duit sales RM 3063.65"pinta encik arif ketika membaca kertas kecil yang mengadungi catatan jualan pada hari ini.
"ini dia."kataku.hampir 2minit diambil untuk aku memberikan duit sales itu kepadanya
"lepas itu bagi saya rm750"suruh encik arif
"baik"jawabku sambil dadaku berdebar-debar mengira setiap helai wang kertas di tanganku.
"nah"aku tersenyum gembira. aku bersyukur pada hari ini tiada sesen pun duit yang kurang.
"bagus.ok awak boleh keluar sekarang"kata encik arif

aku menanti bas di bus stop. aku mengeluarkan kotak rokok dunhill.rokok ku hisap sementara menanti bas tiba.
telefon bimbitku bergegar.yati menghantarkan SMS kepadaku.
'awk dh blik ke?x smpat nk jmp awk td. awk jaga dr k.nnt kita jmpa esok'
itulah bunyi SMS yang dihantar yati kepadaku. aku merindui yati. sejak kerja pada shift malam,aku jarang berjumpa dengannya.
akhirnya bas tiba. ramai orang berpusu-pusu menghampiri bas.keadaan dalam bas sesak. ramai orang yang menaiki bas. maklumlah,semuanya sudah selesai bekerja dan ingin pulang ke rumah.
aku menolak dan ditolak orang ketika berada di dalam bas.

"hey jan,awal balik?"tegur redzwan sambil berjalan menghampiriku.
"aku kerja pagi minggu ni."kataku sambil menghulurkan tambang ke padanya.
"oo amacam kerja? ok?"tanya redzwan yang berdiri dihadapanku sambil dihimpit-himpit oleh penumpang bas.
"ok la."kataku.

bas akhirnya bergerak perlahan. agak panas dan rimas ku rasakan berhmipit-himpit di dalam bas. walaupun bas ini ada penghawa dingin,namun suasana hangat tetap ku rasa dalam ke adaan sesak seperti ikan sardin.
sesekali redzwan memelukku ketika bas mengambil selekoh atau berhenti menurunkan penumpang.
tiba-tiba bibir redzwan melekat di pipiku ketika bas berhenti mengejut di lampu isyarat.

~bersambung~

sorry ar sebab lambat post part baru..sibuk sikit..maaf ye