06 May 2011

beroperasi semula

assalammualaikum w.b.t




maaf kepada kalian semua..maaf sgt2..aku begitu sibuk dgn stdy di tambah lagi dengan keadaan laptopku yg rosak..tp kini tidak lagi!! laptop aku dah pulih!! makanya..aku akan terus menaip cerita yg sedang disiarkn ini.. iaitu "CASHIER" jgn risau anda semua cite tu bakal disiarkn semula pada hari isnin nanti..dan terus bersiaran seperti biasa hahahahaa

aku mohon maaf byk2 ye..tunggu dan terus mambaca nnt.. terima kasih sgt2 kat korg yg masih setia kat blog aku ni

i love uolls sgt2 okey

5 comments:

  1. fuh..akhirnya dier sudah kembali....

    ReplyDelete
  2. x pyh kembali pon xpe... wat sakit ati jer..
    pyer r lame x muncul2...

    ReplyDelete
  3. sronok, tgk sdp kembali menaip... cerite besh..

    ReplyDelete
  4. fuhhh.. balek pown.. lame ak tungu ni.. ari² bukak..

    ReplyDelete
  5. ari2 bkk sbb nak tgk sambungan cashier...best siri kali nie..

    ReplyDelete