24 August 2011

Aku Kan Ada ~part 9=~Asrama -part 7- ~



~Asrama -part7- ~

“lagi 15 minit lagi lampu nak padam.budak tu sampai je,memang nahas la dia”bisik aswadi kepada hakimi.
“aku takut kalau yusri dapat tau pasal ni. mati kita nanti”risau hakimi
“kau dengan syahid cover line. Lepas tu nanti gilir-gilir layan budak tu.ada paham?”kata aswadi

Muiz baring di atas katil.lampu bilik mula terpadam. Aku bangkit dari katil dan memakai selipar.

“kau nak kemana ni?”tegur muiz
“nak pergi tandas sebentar”kataku
“kau nak pergi merokok kan?”tanya muiz
“ni yang terakhir iz,lepas ni aku dah tak merokok lagi”janjiku
“tak payahlah. Kalau kantoi dengan warden nanti boleh kena buang sekolah tau”
“muiz,ini last.lepas ni aku tak merokok lagi. aku janji”kataku menyakinkan muiz.
“jangan lambat”kata muiz lalu memalingkan mukanya.

Aku segera keluar dari bilik dorm secara senyap-senyap. Aku tidak sabar untuk berjumpa dengan yusri. Aku rindu kepadanya. Setiap langkah ku atur rapi walaupun laju tapi bunyi derap langkahku amat perlahan. Peluh mula membasahi muka dan leherku.

Yusri melangkah keluar dari bilik dormnya dan menuju ke tandas. Mukanya di basuh dengan air. Matanya terkebil-kebil dek kesegaran yang dirasainya. Rambutnya dirapikan. Agak panjang rambut yusri. Namun yusri merupakan bintang hoki yang terkenal di sekolah ini. cikgu tidak begitu menekankan displin kepadanya. Mungkin risau akan menjejaskan prestasi permainannya nanti.

Yusri terhidu bau asap rokok. yusri berjalan kehujung koridor yang agak gelap dan dalam kesamaran malam itu yusri lihat ada tiga lembaga sedang merokok. Yusri tersenyum.

“mana budak ni?dah pukul berapa ni?”tanya syahid
“sabarlah kejap lagi sampailah”kata hakimi
“mana boleh tahan ni. dah lama tak buang air ni”kata syahid lalu mencangkung
“melancap je ar”kata hakimi
“asyik melancap je, bosan ar”kata syahid
“isyhhh diam..aku dengar bunyi tapak kaki ar”tegur aswadi
“wei jangan..seram ni”kata hakimi

Aku akhirnya tiba di belakang tandas. Aku melihat aswadi dan syahid sedang mencangkung dan hakimi berdiri menghisap rokok. tapi dimana yusri?

“sampai pun”kata aswadi lalu memeluk bahuku
“mana abang yusri?”tanyaku
“yusri ada kat dalam bilik,dia tunggu kau kat sana,jom”kata aswadi

Aswadi berjalan sambil memeluk erat bahuku. Agak rimas dibuatnya. Manakala syahid dan hakimi berjalan di belakangku. Aku berjalan menuju ke bilik stor sukan yang sebelum ini pernah ku kunjungi ketika kantoi bersama arshad dulu.

“mana abang yusri?”soalku
“duduklah dulu.kejap lagi dia datanglah”kata syahed
Aswadi mendekatiku. Aswadi duduk disebelahku. Aku terkejut ketika aswadi memelukku.

“apa ni bang?”tanyaku lalu menolak badan aswadi.
“dengan yusri kau bagi.kenapa dengan aku tak pula?”
“bagi apa?”
“bagi ni”kata aswadi lalu meramas kemaluanku.
“jangan ar.aku tak suka”marahku

Aswadi kemudiaannya mencium pipi dan mulutku. Aku berpaling dan meronta-ronta. Aswadi berterusan menjilat bibirku
“geli ar bab*!”kataku lalu menendang perut aswadi.
“celaka punya budak. Kau tendang aku!”tengking aswadi
"ape lagi wadi,belasah je budak ni!"arah syahid
"ed, kau pegang tangan budak ni"arah aswadi pula
"kimi,kau pegang kaki dia lak."pinta aswadi
"woi..lepaskan aku. lepas lah!"jerit aku
"diam!"marah aswadi lalu menumbuk mukaku
"arghh tolonglah, janganlah buat macam ni kat saya,tolong ar bang,tolong lepaskan saya"rayu aku

aswadi membuka bajunya. seluar tracksuit yang dipakainya dilondehkan ke paras lutut. kepalaku ditekapkan di seluar dalam aswadi. aku meronta-ronta. air mataku semakin deras mengalir keluar.

"jilatlah bodoh"arah aswadi
"tak naklah bang"rayuku

hakimi kemudiannya melondehkan seluar yang ku pakai. syahid pula membuka zip seluar jeansnya.lalu mengeluarkan batang koneknya yang begitu tebal dan berbulu lebat.
syahid mengetuk-getuk batang koneknya dikepalaku bagi memberi eraksi pada batang koneknya supaya mengeras dan menegang.

muiz terjaga dari tidur, matanya digosok beberapa kali. pandangannya mula jelas walaupun suasana bilik tersebut. muiz mengeleng-gelengkan kepala. katil azmiramasih kemas. azmir tiada. muiz melihat jam tangannya yang di simpannya di bawah bantal. sudah hampir pukul 1 pagi. muiz bangkit lalu berjalan keluar dari bilik.

syahid menekan-nekan kepala koneknya dimulutku. aku mengetap bibirku bagi menghalang kemasukan batang konek syahid ke dalam mulutku. air mataku masih mengalir membasahi pipiku.aswadi memusingkan badanku dan menolakku di sebuah meja. badanku tertiarap di atas meja tersebut. rambutku ditarik syahid. batang koneknya di jolok lagi kemulutku.

"buka mulut bangang!"arah syahid sambil menarik rambutku.
"ahh"aku mengerang kesakitan akibat rambutku ditarik kuat.

syahid terus menjolokkan batang koneknya apabila mulutku terbuka. aku tak tahan. ruang mulutku dipenuhi dengan batang konek syahid yang besar serta berbulu lebat. muka ku berubah kemerah-merahan. aku hampir tersedak dan ingin termuntah.
aswadi meludah lubangku. kepala koneknya di gesel-geselkan di lubangku. adakah aswadi akan melakukan perkara yang sama seperti apa yang dilakukan yusri kepadaku dulu?! aku benar-benar takut jika perkara itu berulang lagi!

yusri berjalan lambat ke kawasan tadi. yusri sedikit pelik melihat tiada siapa disitu. yusri terpandang akan bilik stor sukan yang menyala lampunya. yusri mengatur langkahnya ke arah bilik tersebut. muiz hairan melihat yusri berada disitu. yusri tidak sedar akan muiz yang sedang memerhatikannya dari jauh. muiz sudah dapat menduga yusri pasti akan bertemu dengan azmir. muiz mengikuti yusri secara senyap-senyap supaya yusri tidak menyedarinya.

"arghh ketat sial lubang budak ni"kata aswadi.
"jolok jela.lama-lama longgar ar hehe"kata hakimi yang sedang mengurut-urut batangnya yang mengeras itu.

"Woi!! kau buat apa ni??!!"jerit yusri di muka pintu

~bersambung~

No comments:

Post a Comment