14 December 2012







Assalamualaikum w.b.t seperti mana korang dapat tgk kat atas ni,ini adalah hasil poll atau undian yang telah berzaman aku lakukan kepada pembaca2 blog aku ni..memang tidak dinafikan ramai diantara mereka berminat dan bersetuju untuk meletakkan novel Sisi gelapku 1 dan 2 sebagai novel pilihan mereka.sebanyak 76% dari pembaca telah mengundi novel ini dan novel Urutan Cinta pula menduduki tangga kedua dengan mencatat sebanyak 18% undian dari pemabca yang membaca novel ini..manakal cerpen Janjiku Untukmu mendapat undian sebanyak 4% dari keseluruhan..

aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada korang semua yang menyukai hasil karya aku dan terlibat dalam undian ini.. undian untuk karya kesukaan koranag yang lain akan aku buat bagi menobatkan karya mana pula yang menjadi pilihan korang bagi tahun 2012 ini..terima kasih banyak-banyak dan jangan lupa untuk mengundi ok

2 comments:

  1. terbaik ah novel sisi gelapku..hahahaha..kalo plu diterima dlm msyrkt kite..kompom ko mng award..ciyes..hahaha. good writing bro!

    ReplyDelete
  2. aku hanya beginner..mintak tunjuk ajar sifu.. admire gila ngn cara penulisan Khuzai..

    http://tersasardijalanmu.blogspot.com/2012/12/tersasar-di-jalanmu.html

    ReplyDelete