16 April 2013

Mungkin Buat Masa Ini




Assalammuallaikum wbt .. dan salam sejahtera.. buat masa sekarang ni aku mempunyai masalah peribadai yang susah aku nak kawal dan sukar aku nak tangani.. laptop aku jahanam sekali lagi dan segala bentuk karya aku ghaib begitu sahaja.. dan aku skrg ni berada dalam keadaan kemurungan sedikit dan aku hilang mood untuk menulis.. aku minta maaf pada semua pembaca di dalam blog aku ni..aku minta maaf... aku cuma perlukan masa untuk aku tenang dan uruskan diri aku..disaat aku kecewa dan tak mampu untuk aku bendung rasa ini.. aku perlukan masa untuk menenangkan diri dan dahulukan apa yang patut.. aku minta maaf dan doakan aku agar aku cepat pulih semangat untuk aku kembali seperti dahulu.terima kasih... maafkan aku..

WASSALAM

10 comments:

  1. kesabaran yg paling penting dalam hidup ini....

    ReplyDelete
  2. Sabar khuzai, setiap halangan dan dugaan itu ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  3. sabar khuzai..apa2 pun tenangkan fikiran, jgn stress.. smoga semuanya dalam keadaan baik.. insyaAllahh..

    ReplyDelete
  4. sabar khuzai..tenangkan hati..
    ingat Allah SWT disitu pasti ketenangan akan ko dapati
    Mengadu padaNya insyallah ko akan tenang...

    aku doakan yang terbaik buat ko...

    ReplyDelete
  5. Sabar ye...bukan kehidupan namanya kalo tak de dugaan..cuma kita perlu hadapi dgn sabar dan bykkan doa.be strong, k..

    ReplyDelete
  6. Take care n kuatkan semangat.
    Usah putus asa
    Setiap yg hidup pasti tempoh cabaran n dugaan.
    Tangani masalah yg hadir dgn tenang dan positif.
    Awalnya mmg rasa sakit n kecewa........... pujuk hati utk tetima seadanya.
    Itulah amalan saya bila masalah n dugaan datang bertimpa.......
    Semoga berada dalam kesejahteraan....
    Wasalam

    ReplyDelete
  7. Takpe. Bersabar okay. Hidup di dunia ni kalo takde masalah memang membosankan. Bila kita dapat menangani masalah baru la kita akan lebih menghargai hidup kita.

    ReplyDelete
  8. rasa rindu lak ngan si khuzai ni ....

    alahai khuzai...

    buai laju laju buai sampai pokok ara...
    jumpa hantu raya ..mintak duit raya..
    wahai si khuzai yang cantik jelita ..
    mengapa kah anda berduka durja?

    budak duitan mata duitan
    sisi gelap mu seperti negro
    bapak punya bosan menunggu tuan
    tiada bahan tatapan diblog bro..

    angin merinding menggegar sukma
    tanda hendak berjumpa dukun
    ambil duit di meja cahier
    sebagai bayaran pengurut cinta
    ingin ku tahu mengapa ko berduka
    rasa hendak ku jumpa di sinun :)
    di ulit ulit cer citer cer citer
    adakah saudara sedang putus cinta ?

    hehehe khuzai khuzai ..harap ko bahagia hendaknya
    selamat hari raya ....




    ReplyDelete
  9. salam khuzai...
    coba ko luahkan jer kat blog ni..sekurang kurangnya ..lega sikit ..
    aku tau ko sentiasa ada kat blog ni...sharing is caring kat aorang puteh :)

    manalah tau ko ada jalan nak setel prob ko tu..

    atau ko nak berubah?

    ReplyDelete
  10. it ok we still waiting for you,..jgn risau settlekan problem awak dgn tenang k..

    ReplyDelete