31 May 2013

Apa lak ni?


AKAN DATANG..(kot?)

5 comments:

  1. siap ..... mesti best citer ni

    ReplyDelete
  2. khuzai ..akurasa ko tengah hangat bercinta ni..tu pasal blog ko dah bersawang...

    ReplyDelete
  3. aku ngah habiskan taip cerpen penuh ni.. tu psl x update sgt.. pasal cinta??? hahaha skrg ni masih blur bro.. belum lg sampai ke tahap declare bagai

    ReplyDelete
  4. wah ada juga declare melare ka? sumpah aku x tau ...hahahha
    nak tanya ckit kalo declare tu kira dah kawen kah macam pasangan str8?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak juga la.. declare kapel mcm declare kapel psgn str8 gak la.. tp ada yg xnak declare..sbb xnak terikat mungkin sbb discreet atau xnak hubungan itu jadi official..tp ada gak psangan gay ni terlalu obses dgn dunia gay ni sampai ke tahap kawen kat thai..sbb kat thai kan psangan gay ni boleh kawen secara officialnya..hehehe sampai ke tahap mcm tu sekali

      Delete