19 June 2013

Tentang Rasa -part 20: Lagu Sebuah Hakikat-





Tentang Rasa -part 20: Lagu Sebuah Hakikat- (PREVIEW)

-AKAN DATANG-


Kau berjaya membuatkan pintu hati aku terbuka untuk melepaskan dia dari simpanan hati aku ini. Ana sebenarnya sengsara bila berada didalam hati aku. Jadi aku lepaskan dia untuk kebebasan dia. Dan aku rasa sungguh bahagia melihat orang yang aku cintai kini sedang berbahagia walaupun bukan bersama dengan aku.”kata Amirah.



 
“aku cuma pelik kenapa kau masih tak boleh terima hakikat tentang ini? Kenapa kau nak terus jadi macam ni?”tanya Sufian.



 
“kau fikir mudah untuk aku buang hati aku? Dalam hati ini bukan untuk aku seorang sahaja. Tapi nama kau sebenarnya dah lama terpahat kat dalam hati ni Paan. Samada kau suka atau tidak, tapi itu adalah hakikatnya.”bentak Fakhri




“Zhaf. You cintakan I bukan?”pertanyaan Sufian kedengaran pelik buat Zharif.
“kenapa tiba-tiba tanya?”tanya Zharif pula.
“sebab I cintakan you. I harap benda yang sama dari you dan I harap you tak sembunyikan apa-apa dari I ”kata Sufian.
Zharif tersentap..




 
“pasti ada cara lain untuk I dapatkan kunci pintu syurgaNya tanpa perlu melukakan hati insan yang paling I sayang” bisik Zharif kepada Adriana.
“tapi akhirnya nanti you akan ketemu juga pilihan ini kembali. Kunci atau Paan”balas Adriana tegas.
Zharif terdiam.



PART PENUH AKAN DISIARKAN TAK LAMA LAGI..AKU NGAH RECHECK SPEELING DAN EDIT BARIS-BARIS TERTENTU..HARAP BERSABARLAH WEI..AKU SIBUK NI..BANYAK KEJE LA WEI...HUHUHU 




7 comments:

  1. assalamulailum khuzairi tak ape kami semua faham dengan kekekangan kesibukan khuzairi tu .ambil lah masa untuk menghasilkan karya tentang rasa part 20.tak apa dengan ada preview ini pasti pembaca akan tunggu dengan penuh kesabaran tentang rasa part 20 .di sudahi kalam dengan assalamulaikum

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam.. jangan lupa tunggu ye.. tak lama pun.. nanti tersiar juga hehe

      Delete
  2. ni yang aku suka kat khuzai ni... walo dia x updte citer..mesti dia buat nt3 baru untuk iklan selingan hehehhe


    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun suka gak kat abgjangut ni sebab sudi komen dan setia menanti part baru..huhu sabar k.. tp yang pasti part ni agak panjang dan mencecah ke 10 page word bro hahaha nnt jemu la ko nak membacanye hehehe

      Delete
    2. aku xkan jemu punya .tp nape akurasa pendek jer ...
      kalo difilemkan ni mesti meriah penuh ngan lagu ala ala citert hinudstan :)

      Delete
  3. Khuzairi,
    Jgn risau, sy salah seorg pembaca blog anda tetap setia menanti sebrg perkembangan cerita terbaru dgn penuh sabar. Kami memahami tugas & kerja yg melakari kehidupan anda. Semoga khuzai hidup sihat & sentiasa ceria!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.. teruskan setia bersama blog saya utk kisah2 plu yang dikarang khas dari sy hehehehe

      Delete