11 February 2014

PENTINGNYA MASA DAN RUANG




Assalammualaikum wbt dan salam muhibah.. ok aku tak nak buang banyak masa ni.. so aku nak cakap kat pembaca-pembaca setia (ada ker?) blog aku ni tentang kepentingannya mengenai masa dan ruang..

ok sepertimana yang kita semua sedia maklum, aku dah umumkan yang novel bersiri Tentang Rasa


 

bakal tamat tak lama lagi. dan aku dah janjikan pada anda semua yang bahagian terakhir itu akan disiarkan pada penghujung bulan januari (dah lepas dah pun) . dan sampai sekarang bahagian itu belum-belum lagi muncul.. korang mesti bengang kan hehehe so sorry. aku minta maaf. aku minta maaf sebab tak dapat tunaikan janji aku.. 



wei jangan fikir aku langsung tak publish part tersebut.. aku akan publish.. dalam masa terdekat ini.. sebab aku sekarang ngah wat proses semakan ejaan dan ayat serta penambahbaikkan(betul ke ni?) lagi  since dan dialog serta jalan cerita tersebut. sebab ini bahagian akhir.. so aku kene bagi yang terbaik untuk pembaca2 aku.. tak akan nak wat cerita ini tergantung.. mesti korang menyampah nanti kan.. hehe ye aku tahu.. banyak karya2 aku sebelum ini guna ending yang tergantung.. huhuhu...

so untuk kali ini masa dan ruang itu amat ku perlukan dalam proses melengkapkan jalan cerita bagi siri terakhir ini.. finale beb, kenelah gempak.. kalau tak gempak nanti korang tak suka dah membaca karya-karya aku nanti..

yup so sekarang ini cerita yang dah 100% siap itu diubah semula selepas mendapat beberapa pandangan dari kawan2 aku.. dorang cakap macam ada banyak yang tak lengkap. banyak watak macam tergantung. dan jalan cerita tak detail umpama tangkap muat.. perghhh pedas shial komen2 dan kritikan kawan2 aku ni.. wei nak dekat seminggu aku perah otak untuk dapatkan idea, last2 senang2 je dorang kutuk..arghhh liwat tumbuk nanti baru tau ..




sepertimana yang korang semua boleh nampak, aku sekarang sedang buat proses penambahbaikkan jalan cerita dan watak-watak novel ini.. hampir 80% dah siap.. tinggal sikit je lagi ni.. korang sabar lah.. jangan bagi tekanan sangat kat aku k.. slow2.. aku perlukan masa dan ruang untuk melengkapkan karya ini.. demi kepuasan korang juga k.. kalau ikutkan keadaan sekarang.. maybe sok lusa akan ku publish part akhir bagi novel ini.. jadi, minta tolong bersabar dan menantikan dengan penuh .. penuh bersabar.. sabar separuh dari iman beb.. 

ok ar aku nak g sambung taip cite ni lagi.. kang lambat lak siap.. 


ok that's all for now..



 wassalam

5 comments:

  1. okey bro... btw aku baru je start baca blog kau ni...best2... tak tidur malam aku semata mata nak abis kan baca novel tentang rasa tu... good job :D

    ReplyDelete
  2. ok Khuzai! We shall wait for the season finale. Dah lama tunggu. so tunggu utk 2 - 3 hari still ok kot :)

    CK

    ReplyDelete
  3. Peminat setia sentiasa setia menunggu tanpa bkata apa2..

    ReplyDelete
  4. assalamulaikum khuzari ambil lah masa seperti mana yang acu kate dahalu acu faham .khuzari ingin menghasilkan sesuatu yang bermutu dan tidak mau tangkap muat sahaja.khuzari ingin terbaik untuk pembaca =pembaca yang membaca nya .acu terus menunggu dengan setia bahagian yang terakhir ini dengan setianya .walaupun setahun khuzari mengambil masa nya .

    ReplyDelete
  5. kujai..sisi gelap 3 ..,,,,sambung erk? nanti belanja burger :)

    ReplyDelete